Waar je website het online visitekaartje van uw bedrijf is, mogen de fysieke visitekaartjes natuurlijk niet ontbreken. Het is belangrijk dat uw visitekaartje aansluit bij jouw identiteit en de huisstijl van jouw onderneming. Met een visitekaart kunt je jezelf en je bedrijf introduceren. Daarom blijft het tot op heden nog steeds een goede manier om een eerste contact te leggen en een goede eerste indruk na te laten.

Wat maakt een visitekaartje goed?

Een uniek visitekaartje versterkt de visuele identiteit van je bedrijf. Mensen onthouden zich jouw bedrijf of vereniging veel makkelijker wanneer je hen een visitekaartje overhandigt. Een goed visitekaartje bevat de huisstijl en logo van je bedrijf alsook algemene informatie zoals bijvoorbeeld je naam, telefoonnummer, mailadres en website van jouw bedrijf.

Hoe verloopt het maken van een visitekaartje?

Meestal worden visitekaartjes gemaakt in combinatie met een logo of huisstijl. Aan de hand van de huidige of nieuwe huisstijl, gebruiken we het passend lettertype, een stijl en eventueel grafische elementen zoals bijvoorbeeld een tekening, lijnen… Heb je zelf al enkele ideeën, dan mag je die uiteraard altijd naar voren schuiven.

Bij K-Graphic Design vinden we dat een visitekaart uniek moet zijn. Ieder ontwerp starten we vanaf nul en doorheen het ontwikkelproces gebruiken we geen vooraf gemaakte templates. We verfijnen het visitekaartje tot je helemaal tevreden bent. Het nieuwe visitekaartje is immers een belangrijk onderdeel van jouw bedrijfsimago en maakt deel uit van de goede eerste indruk.

Levering

Ten slotte handigen we het ontwerp van het visitekaartje over. Je kan tevens bij K-Graphic Design terecht voor alle gelegenheidsdrukwerk, inclusief je gloednieuwe visitekaartjes.